İnternet

İnternet
Android

Pokemon GO Nasıl Yüklenir ?

Android ve iOS İşletim Sistemi İçin Mobil Oyun Pokemon GO


Merhaba Teknogip okurları bu makalemde gelen yoğun istek üzerine Pokemon GO oyununu Android ve iOS işletim sistemine sahip akıllı cihazlarımızda nasıl yükleyebileceğimizi paylaşıyorum. 

Pokemon GO Nedir Ne Değildir ? 

Yılların efsane çizgi filmi olan Pokemon'un  mobil oyun versiyonunu Nintendo şirketi tasarlamıştır. Pokemon GO '' artıtılmış gerçeklilik deneyimi '' kullanıcılara sunarak alışılmuş oyun kalıplarının dışına çıkıyor.  Pokemon GO oyunu aracılığıyla gerçek hayat ile bağlantı kurularak oynanan bir oyundur. Pokemon GO oyununda akıllı telefonunuzun kamera ve konum özelliğinden yararlanarak  gerçek hayatta pokemon arayışına çıkıyoruz. 

Efsane olan Pokemon'un artırılmış gerçeklik deneyimiyle kullanıcılara sunulan Pokemon GO sonunda  oynanabilir durumda kullanıcılara sunuldu. Kendimizi sokaklara atarak pokemon avına çıkmaya hazırız. Oyunun artırılmış gerçeklik deneyimiyle birlikte sunulmasından dolayı  oyunu gerçek hayat ile birlikte yaşayacağız. 
Pokemon GO oyununun ekran görüntüleri : 





Pokemon GO Oyununu Nasıl Yükleriz ??? 
Nintendo şirketi ülkemizde henüz olarak Pokemon GO oyununu sunmadı. Bu yüzden Android işletim sistemine sahip kullanıcılar Pokemon GO oyununun APK dosyasını indirerek akıllı cihazlarına rahatlıkla kurabiliyorlar. iOS işletim sistemine sahip kullanıcılar için ise App Store üzerinden ülke değiştirmek gerekiyor. App Store 'da ülke ve bölge değişikliği yaparak Pokemon GO oyununa erişebilirsiniz. Pokemon GO oyunu'nun Türkiye 'de resmi olarak ne zaman yayınlanacağı hakkında bir bilgi henüz bulunmamaktadır.

Pokemon GO oyununu Android işletim sistemine sahip akıllı cihazlarınıza yüklemek için aşağıdaki bağlantıya tıklamanız yeterlidir. 


Dosya Boyutu 58 MB


Pokemon GO oyununu iOS işletim sistemine sahip akıllı cihazlarınıza yüklemek için buradaki bağlantıya tıklamanız yeterlidir. 

About Oğuzhan EVLİYAOĞLU

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.