İnternet

İnternet
Android

iOS İşletim Sisteminde Ücretli Uygulamaları Ücretsiz Yükleme ! (Android Geçerli)

iOS İşletim Sistemine Sahip Akıllı Cihazlara Ücretli Uygulamaları Yükleme 


Bu makalemizde ki yöntem artık çalışmamaktadır. Bir sonraki makalemizde yeni yöntemi sizlerle paylaştık. Bir sonraki makaleye ulaşmak için  iOS'da Ücretli Uygulamaları Ücretsiz Yükleme (Jailbreaksiz)  bağlantısına tıklayabilirsiniz. 

Merhaba Teknogip okurları bu gün sizlerle yeniden birlikteyiz. 15 Temmuz 2016 gecesinden itibaren demokrasi nöbetiyle birlikte yayınlarımıza ara vermiştik. Ülkemize yapılan bu darbe girişimini şiddetle kınıyoruz. Darbeye dur diyen Türk halkıyla gurur duyuyoruz !  Ne Mutlu TÜRK'üm Diyene !  

Bu güne özel çok faydalı bir makale yazmak istedim. Bu yüzden iOS işletim sistemine sahip Apple kullanıcılarının kesinlikle işine yarayacak bir bilgi vereceğim, vereceğim bu bilgi sayesinde iOS işletim sisteminin uygulama mağazası olan App Store marketindeki ücretli olan uygulamaları kolaylıkla akıllı cihazlarımıza yükleyebileceğiz. iOS işletim sistemine sahip cihazlarda ücretli uygulamaları ücretsiz bir şekilde yükleme işlemi makalemizin devamında ... 

Apple şirketinin akıllı cihazları piyasadaki en üstün özellikli cihazlar arasında yer alıyor. Bu yüzden bilinçli kullanıcılar Apple marka bilgisayar , telefon ve tabletleri tercih ediyor. Apple şirketinin kullandığı iOS işletim sistemi çok korumalı bir sistem olduğu için Jailbreak işlemi dışında cihazımızı özelleştirmek neredeyse imkansız. Ama Jailbreak işlemi olmadan da kullanılan açıklar olabiliyor. Bu gün sizlere Apple şirketinin bir açığı sayesinde ücretli uygulamaları nasıl ücretsiz bir şekilde yükleyebileceğimizi göstereceğim. 

Aynı zamanda bu açıkla birlikte Android işletim sisteminde ücretli olarak satılan uygulamaları da ücretsiz bir şekilde yükleyebilirsiniz. Ama buna o kadar ihtiyaç yok çünkü Android işletim sistemine sahip cihazlara  APK dosyasını indirerek rahatlıkla uygulamaları yükleyebiliyoruz. 

Bir internet sitesi aracılığıyla akıllı cihazlarımıza ücretli uygulamaları ücretsiz bir şekilde yükleyebiliriz. Bu internet sitesinde Android ve iOS işletim sistemi için uygulamalar bulunuyor. 

Hipstore adında bir web sitesi uygulamaları ücretsiz olarak kullanıcılara sunuyor. Dilerseniz konuyu fazla uzatmadan ücretli uygulamaları nasıl ücretsiz bir şekilde yükleriz anlatımına geçeyim. 

iOS işletim sistemi için buradaki bağlantıya tıklayarak Hipstore web sitesine ulaşabilirsiniz.

Android işletim sistemi için buradaki bağlantıya tıklayarak Hipstore web sitesine ulaşabilirsiniz. 

iOS işletimine sahip akıllı cihazınızın Safari tarayıcısını açarak yukarıdaki bağlantıya tıklayınız. (Yüklemek istediğiniz cihaz üzerinden işlemleri gerçekleştirmeniz gerekiyor) Karşınıza aşağıdaki görselde gösterilen pop up çıkacaktır. iOS işletim sisteminin sürümüne göre 2 seçenekten birini seçiniz. ( Aşağıdaki görseller iOS 9 için uygulanmıştır )


Cihazınıza yüklemek istediğiniz uygulamanın yanında bulunan download butonuna basınız. Aşağıdaki görselin bulunduğu seçenek gelince Install seçeneğine basınız.



Install butonuna bastığınızda indirme işlemi başlar. Eğer başlamıyor ve bir uyarı mı alıyorsunuz ?  Aşağıdaki görselde bulunan uyarıyı alabilirsiniz. Bu tür uyarılar Android işletim sisteminde de verilebiliyor. 



Bu uyarı karşınıza çıkarsa akıllı cihazınızda şu adımları izleyin Ayarlar > Genel > Cihaz Yönetimi  Burada Vnity Yazılım One Üyesi Limited Şirketi seçeneğini seçelim . Aşağıdaki görselden faydalanabilirsiniz.



Son adım olarak Vnity Yazılım One Üyesi Limited Şirketi 'ne güvenmemiz gerekiyor.  Aşağıdaki görselden faydalanabilirsiniz . 





Umarım  bu makalemiz sizlere faydalı olmuştur. Eğer yapamadığınız bir nokta olduysa bizlere İletişim bölümünden ya da makalenin altına yorum yaparak ulaşabilirsiniz. 



-Bu yazı için arama sonuçları-

iOS işletim sistemi , iOS işletim sisteminde ücretli uygulma , iOS işletim sisteminde ücretli uygulmaları ücretsiz yükleme , iOS ücretsiz uygulama , iOS ücretsiz uygulama yükleme , iPhone ücretsiz uygulama , iPhone ücretsiz uygulma yükleme, iPad ücretsiz uygulama, iPad ücretsiz uygulama yükleme , iPhone ücretsiz uygulama indirme , iOS ücretsiz uygulama indirme , iPad ücretsiz uygulama indirme , ios ücretsiz minecraft indir, ios ücretsiz internet, ios ücretsiz indirme, ios ücretsiz navigasyon, ios ücretsiz oyunlar, iosücretsiz oyun yükleme , ios ücretsiz müzik indirme, ios ücretsiz minecraft, iphone ücretsiz minecraft indir, iphone ücretsiz oyunlar, iphone ücretsiz müzik indirme programı, iphone ücretsiz video indirme, iphone ücretsiz müzik indir, iphone ücretsiz internet, iphone ücretsiz şarkı indirme, iphone ücretsiz oyun indirme programı Teknogip , Türkiye'nin En Güncel Teknoloji Platformu, Güncel İnternet Platformu

About Oğuzhan EVLİYAOĞLU

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.