İnternet

İnternet
Gündem

Oyuncular Hangi İşletim Sistemini Tercih Ediyor ?

Oyuncular Hangi İşletim Sistemini Daha Fazla Tercih  Ediyor ? 


Merhaba Teknogip okurları bu makalemizde Oyuncuların ( Gamer )  en çok hangi işletim sistemini tercih ettiğini araştırdık . 

Bildiğimiz gibi teknoloji hergün gelişiyor  bu yüzden işletim sistemi piyasası aktif durumda. Yani her gün faaliyet gösterip değişim yaşıyor. 

Bilgisayar oyuncularının işletim sistemi tercihleri belli oldu . 

İşletim sistemi piyasasında Windows işletim sistemini bilmeyen yoktur ve Windows işletim sisteminin üstünlüğü tartışılamaz. Windows işletim sisteminin eski sürümleri uzun yıllar boyunca kullanılmaya devam edildi .

Windows işletim sisteminin eski sürümlerinin kullanımına devam edilmesi Microsoft'u zor duruma sokuyor. İşletim sistemlerinin tercihlerini başka bir deyimle kaderini belirleyen başka bir etmende oyunlar. 

Bilgisar oyunculuğu  çok büyük bir kitleye sahip. Bilgisayar oyuncuları  Windows işletim sistemlerinin eski sürümlerini kullanmaya devam ediyor çünkü hangi Windows sürümü oyunlarda daha çok performans sağlarsa  Oyuncular ( Gamer)  Windowsun  o sürümüne yöneliyor. 

Zirveye Hangi Windows Sürümü Sahiplik Ediyor ? 

Windows işletim sistemi sürümlerinden zirvede olan sürümünü  PCWorld sitesi  açıkladı. 
PCWorld sitesinin yayımladığı Mayıs ayı Steam verilerince, oyuncuların ( Gamer )  tercihinin yüksek oranla Windows ' un son sürümü olan Windows 10  olduğu  açıklandı.

Bu sonuçlar yüzünden Windows 7 'nin kemikleri sızlıyor !  

Oyun Geliştiricilerinden olan Valve'nin paylaştığı oranlarda,   oyun platformuna bağlanan bilgisayarların %41.50 'si Windows 10 işletim sistemini kullanıyor. Bu orana katkı sağlayan makineler Windows 10 işletim sisteminin  32 bit ve 64 bit sürümlerini kullanıyor. 



Windows 7 İşletim Sistemi Gün Geçtikçe Değer Kaybediyor !

Windows 7 işletim sistemi oyuncuların ( Gamer )   performans  sağlamasından dolayı uzun yıllar kullanmaya devam  ettiği Windows 7  kullanımı gün geçtikçe düşüyor. Windows 7 işletim sisteminin kullanımı Nisan ayında  %38.6  iken  Mart ayında %39.58 oranındaydı. Bu durumun sebebi Windows 10 işletim sisteminin oyunculara daha cazip ve performanslı gelmesinden kaynaklanıyor.  Bilgisayarlar  güncel donanımlara sahip oldukça Windows 10 işletim sisteminin kullanımı daha da artacaktır.

About Oğuzhan EVLİYAOĞLU

3 yorum:

Blogger tarafından desteklenmektedir.